אייכלר ופרוש בסיור בב"ש: "ישנו מחסור של 1500 כיתות"

איתי גדסי No Comments on אייכלר ופרוש בסיור בב"ש: "ישנו מחסור של 1500 כיתות"

ח"כ אייכלר אמר בסיור: "שנתיים אחרי הבחירות המקומיות אנחנו אכן רואים את הפיתוח המדהים ואת היחס השוויוני של העירייה והעומדת בראשה". ח"כ מאיר פרוש הוסיף, "בשבוע שעבר בישרנו לה על 213 כיתות חדשות לעיר, זה הישג עצום"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך מאיר פרוש יחד עם ח"כ ישראל אייכלר סיירו היום (ראשון) בעיר בית שמש כאורחיה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ומחזיק תיק הנדסה שמעון גולדברג. לביקור התלוו גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך וחברי מועצת העיר הרב ישעיה ויסמן והרב אברהם פרנקל.

בפתח הביקור התקיים סיור בסמינר בעלזא שעתיד להתאכלס בקרוב, בהמשך הגיעה המשלחת לביקור בשכונה החדשה רמב"ש ד' – שם סקרה ראש העיר בפניהם את האתגרים העומדים בתקופה הקרובה בפני הנהגת העיר לקראת איכלוסים נוספים שיתקיימו בשנה הקרובה ולאחריה ופיתוח כלל השכונות החדשות.

בסיום הסיור התקיימה ישיבת עבודה באולם מליאת מועצת העירייה, שם הוצגה מצגת עם סקירה על התפתחות העיר בית שמש והצרכים המשתנים לצד ההתפתחות המהירה בעיר.

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש אמר בישיבה: "בשנתיים האחרונות קשה לפספס את העשייה הרבה וההישגים שנחתו על בית שמש וזה בזכות העבודה הקשה בהובלת ראש העיר הגב' בלוך. בשבוע שעבר בישרנו לה על 213 כיתות חדשות לעיר, זה הישג עצום. היא אמנם לא מסתפקת בזה ורוצה עוד 500 וטוב שכך אבל אנחנו בהחלט נמשיך להביא הישגים לעיר, יחד עם ראש העיר וכל השותפים" אמר פרוש.

ח"כ ישראל אייכלר הוסיף: "שנתיים אחרי הבחירות המקומיות אנחנו אכן רואים את הפיתוח המדהים ואת היחס השוויוני של העירייה והעומדת בראשה. גם אם העיר נשארה מורכבת, מהרבה קבוצות שונות. אני בטוח שהיא תצליח להשלים את המשימות שנותרו, ועליהן דיברנו, בראשן התחבורה הציבורית בעיר שעליה כל השנים נלחמנו בכנסת וכן במקומות תעסוקה ופרנסה".

רה"ע ד"ר עליזה בלוך הודתה בישיבה לחכי"ם: "סגן השר הרב פרוש הוא שותף גדול וחשוב לעיר בית שמש ואני רוצה למסור לו את הערכתנו הרבה, תודה גם לח"כ אייכלר על השותפות והסיוע מהכנסת, אנחנו עובדים קשה כדי להביא תוצאות ויחד אתכם אנחנו עושים מאמצים כדי להצליח באתגרים העצומים שיש לנו בעיר".

עוד הוסיפה בלוך, "יש בעיר מחסור של 1500 כיתות ואנחנו גם מצפים לקידום החלטת הממשלה לטובת העיר שתעזור לנו לדחוף את בית שמש ולהביא אותה למקומה הראוי, אני רואה בכם כשליחיה של בית שמש בכנסת ישראל".



0 תגובות